מדרסים לריצה

בעת ריצה מופעל עומס גבוה ומתמשך על הרגל ובעיקר על כף הרגל. העובדה כי בעת הריצה קיימות נקודות זמן בהן שתי ההרגליים נמצאות באוויר בו זמנית, יוצרת מצב מתמשך בו כפות הרגליים מבצעות זינוק ונחיתה לסירוגין. נעלי הריצה מסייעות בבלימת זעזועים והפחתת העומס על המפרקים, אך הן אינן מותאמות ספציפית למבנה כף הרגל של האצן, ולכן מספקות פתרון חלקי בלבד.

מדרסים לריצה מותאמים אישית בשיטת תמיר כפיר מותאמים לשימוש בנעלי ספייקס (spikes). המדרסים קלים במיוחד ומעניקים יציבות טובה יותר בעת ריצה על חלקה הקדמי של כף הרגל (forefoot). השימוש במדרסים תורם למניעת שברי מאמץ והפחתה משמעותית של כאבי "שין ספלינט".

הבחירה במדרסים מותאמים אישית בשיטת תמיר כפיר מבטיחה

  • יציבה טובה יותר בעת הריצה
  • התאמה לריצת forefoot
  • מניעת שברי מאמץ
  • הפחתת כאבי "שין ספלינט"
  • מדרסים קלים במיוחד שאינם מכבידים
  • התאמה לנעלי Spikes

אצני צמרת בארץ ובעולם בחרו בתמיר כפיר מדרסים

בארץ – כל רצי הצמרת בתחומי הריצה והטריאתלון.

בחו"ל – מועדון רצי תאילנד ובהם אלוף תאילנד במרתון, אלוף דרום קוריאה, מריו גרטלר מאוסטרי ועוד.

 

 

 

 

marathon foot 4

 runniing image

לפרטים נוספים מלאו את פרטיכם בתיבה למטה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם.

Shpigel Web ProgramerMoshe Shpigel - PHP Developerבנייה ופיתוח אתרי אניטרנט